Featured

Zmiany w strukturze organizacyjnej urzędu

naglowek ugOd 1 kwietnia br., zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Werbkowice, zmienił się Regulamin Organizacyjny Urzędu.

 

 

W wyniku reorganizacji powstały cztery nowe referaty, tj.
• Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego (kierownikiem Referatu jest Kierownik USC, którego funkcje pełni Wójt Gminy Pan Lech Bojko)
• Referat Organizacyjny (kierownikiem Referatu jest Sekretarz Gminy Pani Monika Podolak)
• Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami (kierownikiem Referatu jest Pani Beata Stempień-Weremczuk)
• Referat Inwestycji, Rozwoju i Planowania (kierownikiem Referatu jest Pan Przemysław Podskarbi).

 

Ponadto w Urzędzie nadal funkcjonują dotychczasowe referaty, tj.:
• Referat Finansowy (kierownikiem Referatu jest Skarbnik Gminy Pani Jolanta Ogórek)
• Referat Podatków i Opłat Lokalnych (kierownikiem Referatu jest Pani Edyta Pelc).

 

W wyniku reorganizacji nie zwiększono zatrudnienia w Urzędzie, a w skład nowopowstałych referatów weszły dotychczasowe samodzielne stanowiska pracy.

 

Szczegółowe informacje na temat nowej struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Werbkowice znajdziecie Państwo w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu w zakładce Urząd Gminy.

 

Ponadto informujemy, że od 1 kwietnia br. zmieniły się godziny przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków. Zgodnie z nowym Regulaminem Organizacyjnym Wójt będzie przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 9.00 – 16.00. W razie nieobecności Wójta w tym dniu lub jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy obywatele przyjmowani będą w następnym dniu roboczym. Natomiast Sekretarz oraz kierownicy referatów będą przyjmować interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy dzień tygodnia w godzinach urzędowania.

 

STRUKTURA ORGANIZACYJNA URZĘDU GMINY WERBKOWICE

Copyright © Free Joomla! 4 templates / Design by Galusso Themes