Featured

Szkoła równych szans - Szkoła Podstawowa w Terebiniu

Szkoła Podstawowa w Terebiniu realizuje projekt "ZaPka czy ŻaBka" w ramach projektu "SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - programy rozwojowe szkół w województwie lubelskim". Przewidziane działania w projekcie to zajęcia z logopedii, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia na pływalni połączone z nauką pływania, czterodniowa wycieczka, kółko fotograficzne, zajęcia z kultury żywego słowa, obóz fotograficzny.

W czerwcu instruktor z HDK z Hrubieszowa uczył nas posługiwać się aparatami cyfrowymi, które zakupiliśmy w ramach projektu, aby fotografować żaby i nie tylko żaby. Na wakacjach byliśmy na wycieczce Łańcut, Kraków, Góry Świętokrzyskie. W Krakowie korzystaliśmy z Parku Wodnego, byliśmy na seansie w kinie trójwymiarowym, zwiedzaliśmy Rynek w Krakowie. Dwa dni w okolicach Kielc poświęciliśmy na zwiedzanie min. jaskini Raj, zamku Krzyżtopór, pałacu i hodowli bizonów w Kurozwękach, oglądaliśmy mury zamkowe w Szydłowie, odwiedziliśmy też Park Jurajski w Bałtowie pełen dinozaurów rzeczywistych wymiarów.

W lipcu i sierpniu odbywały się zajęcia z kultury żywego słowa. We wrześniu grupa 20 uczniów wyjechała na 3 dni do Majdanu Sopockiego aby tam szukać żab i je sfotografować.

Oto kilka fotek z naszych działań.

Materiał przekazał Pan Krzysztof Trzak.