Szanowni Państwo, od dnia 24 marca 2020 r. do odwołania Urząd Gminy Werbkowice nie obsługuje bezpośrednio interesantów. Nie przerywa jednak pracy. Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie.
Wszelkie dokumenty i wnioski można składać elektronicznie bądź wrzucić kopertę do odpowiedniego pojemnika (URNY) umieszczonego na parterze, przy wejściu do Urzędu Gminy (od strony ul. Zamojskiej)
w godzinach od 8:00 do 14:00.
Na kopercie należy umieścić nr telefonu wnioskodawcy.
Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów. W sprawach w zakresie sporządzania aktów zgonów USC będzie przyjmował interesantów w następujący sposób:
1) kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w celu ustalenia czynności przyjęcia dokumentów od interesanta;
2) sporządzenie aktu zgonu na stanowisku pracy bez udziału interesanta;
3) wydanie aktu zgonu na parterze budynku przy wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Apelujemy do Mieszkańców o nieprzychodzenie do urzędu bez pilnej potrzeby. Jeśli sprawa jest wyjątkowo pilna i wymaga wizyty w Urzędzie, prosimy o umówienie się na konkretny dzień i godzinę.
Przypominamy, że wiele spraw urzędowych można załatwić elektronicznie za pośrednictwem:
1) bezpłatnej platformy do kontaktu urzędami www.epuap.gov.pl,
2) poczty elektronicznej
Opłaty związane z załatwianymi sprawami należy realizować przelewami bankowymi.
Szanowni Państwo,
Od dnia 24 marca 2020 r. do odwołania Urząd Gminy Werbkowice nie obsługuje bezpośrednio interesantów. Nie przerywa jednak pracy. Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie.
Wszelkie dokumenty i wnioski można składać elektronicznie bądź wrzucić kopertę do odpowiedniego pojemnika (URNY) umieszczonego na parterze, przy wejściu do Urzędu Gminy (od strony ul. Zamojskiej)
w godzinach od 8:00 do 14:00.
Na kopercie należy umieścić nr telefonu wnioskodawcy.
Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów. W sprawach w zakresie sporządzania aktów zgonów USC będzie przyjmował interesantów w następujący sposób:
1) kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w celu ustalenia czynności przyjęcia dokumentów od interesanta;
2) sporządzenie aktu zgonu na stanowisku pracy bez udziału interesanta;
3) wydanie aktu zgonu na parterze budynku przy wejściu do budynku Urzędu Gminy.
Apelujemy do Mieszkańców o nieprzychodzenie do urzędu bez pilnej potrzeby. Jeśli sprawa jest wyjątkowo pilna i wymaga wizyty w Urzędzie, prosimy o umówienie się na konkretny dzień i godzinę.
Przypominamy, że wiele spraw urzędowych można załatwić elektronicznie za pośrednictwem:
1) bezpłatnej platformy do kontaktu urzędami epuap.gov.pl,
2) poczty elektronicznej
Opłaty związane z załatwianymi sprawami należy realizować przelewami bankowymi.