Już od 1 sierpnia mieszkańcy sołectw mogą zgłaszać pomysły do zrealizowania w ramach Funduszu Sołeckiego. To doskonała okazja, aby wspólnie przyczynić się do rozwoju naszej gminy. Decyzję o tym, co robić z funduszu, podejmie każde sołectwo na zebraniach wiejskich. Ale warto już teraz zgłaszać sołtysowi, co warto zrobić – tak by podczas zebrania wszystko było już dopięte na ostatni guzik.
Przygotowaliśmy małe kalendarium, aby ułatwić Wam ten proces:
- 1 sierpnia – rozpoczęcie przyjmowania zgłoszeń przez sołtysów i samych konsultacji; a także organizowania zebrań wiejskich
- 30 września – termin zakończenia zgłaszania projektów
- 1 października-31 grudnia – weryfikacja wniosków i uwzględnienie prawidłowych wniosków w budżecie gminy na rok 2025.
Zatem – dyskutujcie i zbierajcie pomysły, aby Wasze projekty jak najlepiej odpowiadały na potrzeby społeczności.
Zachęcamy jednocześnie sołtysów do wizyty w naszym Urzędzie, gdzie można skonsultować i zweryfikować swoje propozycje z pracownikami.
Nie przegapcie tej szansy na poprawę naszej wspólnej przestrzeni! Współpracując, możemy zrealizować wiele wartościowych inicjatyw