Nowy Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Featured

Nowy Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Od 1 sierpnia 2024 r. w Urzędzie Gminy Werbkowice zostanie zatrudniony Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.

Przypomnijmy - od wejścia w życie przepisów ustawy nowelizującej Prawo o aktach stanu cywilnego (prawie 10 lat temu) w Urzędzie Gminy Werbkowice nie był zatrudniony kierownik Urzędu Stanu Cywilnego. Jego funkcję z mocy prawa pełnił wójt.

Na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego (w ramach awansu wewnętrznego) przeniesiona została Pani Natalia KRYSZCZUK-DUDA, dotychczasowy inspektor ds. USC i dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Werbkowice.

Nowa Kierownik USC ma 35 lat i od urodzenia jest mieszkanką Gminy Werbkowice. Jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na Wydziale Nauk Rolniczych z tytułem magistra inżyniera ochrony środowiska rolniczego. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z administracji publicznej w Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej im. Jana Zamoyskiego w Zamościu i studia podyplomowe administracja – rejestracja stanu cywilnego na Akademii Zamojskiej w Zamościu. Doświadczenie w samorządzie gminnym nabywała w Urzędzie Gminy Werbkowice w ramach organizowanych staży (2015-2016) w Referacie Inwestycji Rozwoju i Planowania, a następnie zatrudniona była na stanowisku pomocy administracyjnej (2017-2018) w Referacie Spraw Obywatelskich i USC. Od lutego 2019 r. zatrudniona jest w Urzędzie Gminy Werbkowice na stanowisku inspektora ds. USC i dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego.

Powierzenie stanowiska Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego innej osobie ma na celu zapewnienie jak najwyższej jakości rejestracji stanu cywilnego w naszej Gminie. Wprowadzone zmiany w organizacji Urzędu nie wiążą się ze zwiększeniem zatrudnienia.

Copyright © Free Joomla! 4 templates / Design by Galusso Themes