Komunikat w sprawie zamknięcia budynku Urzędu Gminy dla bezpośredniej obsługi interesanta

Szanowni Państwo, od dnia 24 marca 2020 r. do odwołania Urząd Gminy Werbkowice nie obsługuje bezpośrednio interesantów. Nie przerywa jednak pracy. Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie.

Wszelkie dokumenty i wnioski można składać elektronicznie bądź wrzucić kopertę do odpowiedniego pojemnika (URNY) umieszczonego na parterze, przy wejściu do Urzędu Gminy (od strony ul. Zamojskiej)
w godzinach od 8:00 do 14:00.
Na kopercie należy umieścić nr telefonu wnioskodawcy.

Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów. W sprawach w zakresie sporządzania aktów zgonów USC będzie przyjmował interesantów w następujący sposób:
1) kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w celu ustalenia czynności przyjęcia dokumentów od interesanta;
2) sporządzenie aktu zgonu na stanowisku pracy bez udziału interesanta;
3) wydanie aktu zgonu na parterze budynku przy wejściu do budynku Urzędu Gminy.

Apelujemy do Mieszkańców o nieprzychodzenie do urzędu bez pilnej potrzeby. Jeśli sprawa jest wyjątkowo pilna i wymaga wizyty w Urzędzie, prosimy o umówienie się na konkretny dzień i godzinę.

Przypominamy, że wiele spraw urzędowych można załatwić elektronicznie za pośrednictwem:
1) bezpłatnej platformy do kontaktu urzędami www.epuap.gov.pl,
2) poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Opłaty związane z załatwianymi sprawami należy realizować przelewami bankowymi.

Szanowni Państwo,
Od dnia 24 marca 2020 r. do odwołania Urząd Gminy Werbkowice nie obsługuje bezpośrednio interesantów. Nie przerywa jednak pracy. Kontakt z pracownikami Urzędu Gminy jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie.

Wszelkie dokumenty i wnioski można składać elektronicznie bądź wrzucić kopertę do odpowiedniego pojemnika (URNY) umieszczonego na parterze, przy wejściu do Urzędu Gminy (od strony ul. Zamojskiej)
w godzinach od 8:00 do 14:00.
Na kopercie należy umieścić nr telefonu wnioskodawcy.

Wyjątkiem będzie rejestracja bieżąca zgonów oraz sporządzanie aktów zgonów. W sprawach w zakresie sporządzania aktów zgonów USC będzie przyjmował interesantów w następujący sposób:
1) kontakt telefoniczny z pracownikiem Urzędu Stanu Cywilnego w celu ustalenia czynności przyjęcia dokumentów od interesanta;
2) sporządzenie aktu zgonu na stanowisku pracy bez udziału interesanta;
3) wydanie aktu zgonu na parterze budynku przy wejściu do budynku Urzędu Gminy.

Apelujemy do Mieszkańców o nieprzychodzenie do urzędu bez pilnej potrzeby. Jeśli sprawa jest wyjątkowo pilna i wymaga wizyty w Urzędzie, prosimy o umówienie się na konkretny dzień i godzinę.

Przypominamy, że wiele spraw urzędowych można załatwić elektronicznie za pośrednictwem:
1) bezpłatnej platformy do kontaktu urzędami epuap.gov.pl,
2) poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Opłaty związane z załatwianymi sprawami należy realizować przelewami bankowymi.